Тематика курсових робіт для 3 курсу заочної форми навчання

1.Загальні основи техніки і методики навчання

Тема 1. Аналіз рухів людини під час спортивної ходьби.

Тема 2. Аналіз рухів людини під час бігу на довгі дистанції.

Тема 3. Аналіз рухів людини під час бігу на короткі і довгі дистанції.

Тема 4. Аналіз рухів людини під час бар’єрного бігу.

Тема 5. Аналіз рухів людини під час бігу на пересіченій місце­вості.

Тема 6. Аналіз рухів людини під час бігу з перешкодами.

Тема 7. Аналіз рухів людини під час стрибка у висоту з розбігу.

Тема 8. Аналіз рухів людини під час стрибка у довжину з роз­бігу.

Тема 9. Аналіз рухів людини під час потрійного стрибка.

Тема 10. Аналіз рухів людини під час стрибка з жердиною.

Тема 11. Аналіз рухів людини під час метання гранати.

Тема 12. Аналіз рухів людини під час метання списа.

Тема 13. Аналіз рухів людини під час метання диска.

Тема 14. Аналіз рухів людини під час метання молота.

Тема 15. Аналіз рухів людини під час штовхання ядра.

Тема 16. Методика навчання спортивній ходьбі.

Тема 17.   Методика навчання бігу на середні і довгі дистанції.

Тема 18.   Методика навчання бігу на короткі дистанції.

Тема 19.   Методика навчання бар’єрного бігу.

Тема 20.   Методика навчання естафетного бігу.

Тема 21.   Методика навчання бігу на пересіченій місцевості.

Тема 22.   Методика навчання бігу з перешкодами.

 

2.Легка атлетика у фізичному вихованні учнів загальноосвітньої школи, спеціальних середніх навчальних закладів та дітей дошкільного віку, студентів вищих навчальних закладів.

Тема 1. Легка атлетика в 1-3 класах початкової школи.

Тема 2. Легка атлетика в 4-6 кл. середньої школи.

Тема 3. Легка атлетика в 7-9 кл. середньої школи.

Тема 4. Легка атлетика в 10-11 класах середньої школи.

Тема 5. Легка атлетика в ліцеях.

Тема 6. Легка атлетика в ПТУ.

Тема 7. Легка атлетика в училищах культури.

Тема 8. Легка атлетика в навчальних закладах учнів з ослабленим здоров’ям та інвалідів.

Тема 9. Легка атлетика в вищих навчальних закладах.

Тема 10. Побудова навчально-тренувального процесу спринтерів-початківців в річному циклі.

Тема 11. Методика підвищення рівня швидкісних можливостей учнів 1-4 класів на уроках фізичної культури.

Тема 12. Підвищення рівня швидкісно-силових можливостей учнів 7-8 класів на уроках фізичної культури.

Тема 13. Методика навчання і тренування учнів загальноосвітньої школи з естафетного бігу.

Тема 14. Методика навчання і тренування учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи стрибку у довжину.

Тема 15. Методика навчання і тренування учнів 4-7 класів стрибку у висоту способом “фосбюрі-флоп”.

Тема 16. Розвиток витривалості школярів 8-14 років на уроках фізичної культури.

Тема 17. Шляхи підвищення рівня швидкісно-силової витривалості учнів 9-11 класів загальноосвітньої школи в процесі занять бігом на короткі дистанції.

Тема 18. Навчання метанню м’ячика на уроках фізкультури в 4-9 класах загальноосвітньої школи.

Тема 19. Особливості навчання метанню гранати способом “з-за спини через плече” на уроках фізичної культури.

Тема 20. Методи і засоби навчання метанню списа учнів в секції легкої атлетики загальноосвітньої школи.

Тема 21. Методи і засоби навчання учнів 4-9 класів штовханню ядра на уроках фізкультури загальноосвітньої школи.

Тема 22. Активізація рухової діяльності учнів 9-11 класів загальноосвітньої школи під час занять легкоатлетичними вправами.

Тема 23. Розвиток швидкості учнів 7-9 класів на уроках фізичної культури.

Тема 24. Дослідження швидкісно-силових якостей у хлопчиків (дівчаток) молодшого шкільного віку. Методика їх розвитку і оцінка.

Тема 25. Розвиток витривалості у дівчаток (хлопчиків) молодшого шкільного віку.

Тема 26. Динаміка розвитку швидкості хлопчиків (дівчаток) шкільного віку.

 

3.Тренування в легкоатлетичних видах фізичних вправ.

Тема 1. Тренування в спортивній ходьбі.

Тема 2.   Тренування в бігу на середні дистанції.

Тема 3.   Тренування в бігу на короткі дистанції.

Тема 4.   Тренування в бігу на довгі дистанції (марафонського бігу).

Тема 5.   Тренування в стрибках у висоту з розбігу.

Тема 6.   Тренування в стрибках у довжину з розбігу.

Тема 7.   Тренування в потрійному стрибку.

Тема 8.   Тренування в стрибку з жердиною.

Тема 9.   Тренування в бартерному бігу (окремо на 100-110 м та на 400 м).

Тема 10.   Тренування в естафетному бігу.

Тема 11.   Тренування в бігу на пересіченій місцевості.

Тема 12.   Тренування в бігу з перешкодами.

Тема 13.   Тренування в метанні гранати і списа.

Тема 14.   Тренування в метанні диска (молота, штовханні ядра).

Тема 15.  Дослідження показників сили і швидкісно-силових якостей у метальників різної кваліфікації.

Тема 16.  Особливості методики розвитку швидкісно-силових якостей у метальників.

Тема 17. Особливості тренування жінок в спортивній ходьбі.

Тема  18. Особливості тренування дівчат з біг на 400 м з/б в ДЮСШ.

Тема 19. Планування навчально-тренувального процесу бігунів на короткі дистанції.

Тема 20. Педагогічний контроль за фізичною підготовленістю легкоатлетів-спринтерів.

Тема 21. Підвищення рівня швидкісної витривалості спортсменів молодших розрядів з бігу на короткі дистанції.

Тема 22. Методика цілорічного тренування спортсменів II-I-го розрядів з бігу на середні дистанції.

Тема 23. Тактична підготовка спортсменів вищих розрядів з бігу на середні та довгі дистанції.

Тема 24. Цілорічне тренування спортсменів III-II-го розрядів з штовхання ядра.

Тема 25. Розвиток витривалості бігунів на довгі та середні дистанції.

Тема 26. Характеристика техніки та методика навчання штовхання ядра та метання диска.

Тема 27. Методика навчання техніки стрибків у висоту.

Тема 28. Побудова тренувального процесу з бігу на короткі дистанції.

Тема 29. Методика тренування бігунів на середні та довгі дистанції.

Тема 30. Побудова тренувального процесу бігунів на середні та довгі дистанції в річному циклі.

Тема 31. Сила та її прояви в процесі рухової активності спортсмена.

Тема 32. Побудова навчально-тренувального процесу бігунів на середні дистанції в річному макроциклі.

Тема 33. Розвиток витривалості бігунів на середні та довгі дистанції.

Тема 34. Основи техніки та методика навчання штовхання ядра.

Тема 35. Дослідження основних засобів технічної та фізичної підготовки штовхальників на прикладі штовхання ядра.

Тема 36. Шляхи підвищення рівня фізичної підготовленості старшокласників у системі позакласної роботи.

Тема 37. Дослідження сучасної техніки штовхання ядра та критерії її оцінки.

Тема 38. Побудова навчально-тренувального процесу бігунів на 400 м в річному макроциклі.

Тема 39. Значення силових здібностей в підготовці спринтера.

Тема 40. Мотивація спортивної діяльності легкоатлетів.

Тема 41. Навчання техніки стрибків у висоту з розбігу на уроках фізичної культури.

Тема 42. Фактори, які визначають результативність в метанні дику (молота, спису, штовханні ядра).

Тема 43. Характеристика технічної (тактичної, фізичної, психологічної і теоретичної) підготовки легкоатлета-метальника.

Тема 44. Закономірність побудови тренування метальників на етапі попередньої підготовки.

Тема 45. Характеристика структури тренування метальників на етапі початкової спортивної спеціалізації.

Тема 46. Характеристика структури тренування метальників на етапі поглибленого тренування.

Тема 47. Побудова і зміст річного циклу тренування метальників високої кваліфікації.

Тема 48. Співвідношення засобів технічної і фізичної підготовки у багаторічному тренуванні штовхальників ядра (метальників молоту, диску, спису).

Тема 49. Структура процесу навчання техніки легкоатлетичних метань.

Тема 50. Роль і місце спеціальних та спеціально-підготовчих вправ у тренуванні метальників.

Тема 51. Педагогічний контроль в тренуванні легкоатлетів-метальників.

Тема 52. Особливості застосування засобів відновлення в тренуванні легкоатлета.

Тема 53. Побудова цілорічної  силової підготовки у видах легкої атлетики.

Тема 54. Сучасна методика тренування метальників спису (диску, ядра, молота).

Тема 55. Відбір у секції легкої атлетики (на прикладі метань).

Тема 56. Спеціальна фізична підготовка метальників.

Тема 57. Засоби технічної підготовки метальників.

Тема 58. Дослідження взаємозв’язку рівня розвитку силових і швидкісних якостей з спортивним результатом у метаннях.

 

4.Тренування учнів загальноосвітньої школи, спеціальних середніх навчальних закладів та студентів вузів.

 Тема 1. Тренування учнів середнього шкільного віку з бігу на короткі дистанції.

Тема 2. Тренування учнів середнього шкільного віку з бігу на середні дистанції.

Тема 3.Тренування учнів середнього шкільного віку в стрибках у висоту і т.д. (охоплюючи всі види легкоатлетичних вправ, передбачених програмою фізичного виховання учнів загальноосвітньої школи).

Тема 4. Прогнозування здібностей і етапи відбору юних легко­атлетів для занять швидкісно-силовими видами легкої атлетики (бігом на короткі дистанції, стрибком у довжину і бар’єрним бігом).

Тема 5. Прогнозування здібностей і етапи відбору юних легко­атлетів для занять стрибками у висоту з розбігу і з жердиною.

Тема 6. Прогнозування здібностей і етапи відбору юних легко­атлетів для занять метаннями.

Тема 7. Розвиток витривалості хлопчиків шкільного віку під впливом занять бігом в повільному темпі.

Тема 8. Розвиток витривалості учнів сільських шкіл за допомо­гою бігу різної інтенсивності.

Тема 9. Підвищення рівня силових можливостей учнів ДЮСШ в про­цесі тренування з бігу на середні дистанції.

Тема 10. Методика навчання стрибкам у довжину учнів підготовчої групи ДЮСШ.

Тема 11. Методика навчання та тренування ДЮСШ з стрибків у висоту.

Тема 12. Методи і засоби підвищення рівня швидкісно-силових можливостей учнів ДЮСШ в тренуванні з метання списа.

Тема 13. Методика навчання та тренування учнів ДЮСШ з метання диска.

Тема 14. Методика навчання та тренування учнів ДЮСШ з штовхання ядра.

Тема 15. Шляхи підвищення рівня фізичних можливостей старшокласників засобами легкої атлетики на уроках фізкультури.

Тема 16. Технічна підготовка спортсменів вищих розрядів з бігу на середні та довгі дистанції.

Тема 17. Стрибки у висоту з розбігу  способом „переступання” на уроках фізкультури в 4-8 класах загальноосвітньої школи.

Тема 18. Біг на короткі дистанції на уроках фізичної культури в 4-5-х класах загальноосвітньої школи.

Тема 19. Навчання метанню м’ячика на уроках фізкультури в 4-9 класах загальноосвітньої школи.

Тема 20. Дослідження процесу навчання техніки легкоатлетичних метань на уроках фізичної культури в 4-9 класах загальноосвітньої школи.

Тема 21. Дослідження фізичної підготовленості студентів вищих закладів освіти м. Кам’янець-Подільського.

Тема 22. Дослідження та порівняльна характеристика стану здоров’я фізичного розвитку та фізичної підготовленості студентів першокурсників КПДУ.

Тема 23. Взаємозв’язок між руховими здібностями і типом тіло будови студентів факультету фізичного виховання.

Тема 24. Вплив занять легкою атлетикою на фізичний розвиток у середньому (старшому) шкільному віці.

Тема 25. Дослідження динаміки морфо-функціональних показників дітей, що займаються легкою атлетикою.

Тема 26. Вплив спеціальних додаткових занять фізичними вправами на профілактику ожиріння у дітей шкільного віку.

 

5.Тематика з силових видів спорту

Тема 1. Моделі тренувальних навантажень кваліфікованих важкоатлетів у річному циклі

Тема 2.Особливості дихання важкоатлетів у процесі виконання змагальних вправ

Тема 3. Розвиток сили на уроках фізичної культури у учнів 9-11 класів

Тема 4. Використання тренажерів у спортивному тренуванні дітей

Тема 5. Технічна підготовленість важкоатлетів високої кваліфікації в змагальній діяльності

Тема 6. Особливості застосування вправ статодинамічного характеру в підготовці висококваліфікованих пауерліфткрів.

Тема 7. Технічна підготовленість важкоатлетів високої кваліфікації в змагальній діяльності.

Тема8. Особливості підготовки юного важкоатлета

Тема 9. Методи підготовки силових здібностей важкоатлетів

Тема 10. Методика розвитку силових здібностей у спортсменів початківців у пауерліфтингу.

Тема 11. Засоби відновлення у пауерліфтингу

Тема 12. Особливості технічної підготовленості важкоатлетів високої кваліфікації

Тема 13. Засоби відновлення працездатності у силовому триборстві

Тема 14. Планування навчально-тренувального процесу культуристів в річному циклі

Тема 15. Система підготовки спортсменів з пауерліфтингу